tiistai 10. maaliskuuta 2009

Taitavaa koulutusta

Yoda osaa nyt käskystä high fiven, istua orava-asennossa ja kauhoa ilmaa kahden tassun avulla. Silti herra ei osaa hävetä tekojaan... Yodan mielestä hänellä ei ole mitään hävettävää.

Tänään lenkillä meiltä kysyttiin, että oonko mä ottanut jotain koirankoulutus kursseja kun mä oon niin hyvin mun koirien kaa. Kuulemma se oli kattonut ennenkin ikkunasta et kun me näytetään niin ilosilta. Samaan aikaan Gizmo räksytti remmissä ja Yodakin oli vähän kahden vaiheilla onko namit vai bostoninterrieri kivempi. Mun mielestä niitten käytös ei mitenkään heijastanut hyvää koirankoulutus taitoa... :P Mä oon kyllä antanut Gizmon haukkua jos vieraat tulee meille puhumaan, omaa laiskuuttani en viitsi siltä opettaa sitä pois koska se ei kuitenkaan mua (yleensä) häiritse. Ja parempi vaan jos joku hullu tulee meille puhuun niin ehkä lähtee pois kanssa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti