torstai 12. maaliskuuta 2009

Kolkkoa

Gizmoa taitaa vähän nyt vaivata, kun oon pakannut kaikki mun tavarat. En oo vielä koskenutkaan koirien kamppeisiin, pakkaan ne sit Gizmon häkkiin ylihuomenna just ennen kun muutetaan. Mut tietty noi ei oo ennen muuttanut joten ei ne tajuu mistään mitään. Luulevat varmaan et mamma on mennyt sekasin ja heittää kaikki meiän kamat roskiin.

Mulle on tullut hirveen kapinallisia ajatuksia kun oon lukenut taas semmosta koirakirjaa jossa painotetaan johtajuutta ja kuria. Ihmiset on jotenkin kieroutuneita, kun ne luulee itsestään niin liikoja. Koirat on kuitenkin ihan yksinkertaisia eläimiä, niitten motiivit on ihan samoja kun kaikkien muittenkin eläinten, ihmiset mukaan lukien. Ne tekee sitä mikä on niille milläkin hetkellä kannattavinta. Ei ne tee mitään miellyttääkseen muita, ellei sitten niitten muitten miellyttämisestä ole niille hyötyä. Mut epäilen ettäkö kumpikaan mun koirista tekis yhtään mitään aivan puhtaasti sen takia että niiden "johtaja" niitä niin komentaa. Siis ihan järjetöntä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti