lauantai 21. maaliskuuta 2009

Se osaa! :)

Yoda on oppinut häpeämään. :) Se on sitten niin fiksu poika! Ja Yodan häpeäminen onkin sitten tosi voimakas ja varmasti huomattava, Yoda painaa päänsä alas ja täpsii kuonoaan tassulla täysiä samalla kun valuu istumisesta makuuasentoon... :P Tää valuminen oli sen oma lisäys, koska Yodahan on aina ollut kova valumaan.

Gizmollakin oon ottanut vähän harjotuksia sen häpeämisen kanssa kun sen liike on vähän päässyt lipsumaaneikä kyse ole enää aikoihin ollut tassulla nenun kosketus, vaan pikemminkin tassulla epämääräisesti ilman kauhaisu. Sen lisäks ollaan harjoteltu lisää peruuttamista ja meneekin jo tosi hyvin, eikä enää ole ongelmaa peruuttaa pidempää kuin metrin matkaa.

4 kommenttia:

  1. Jee, Yoda varmaan ajatteli ettei pidä turhaa kiirettä ja ajatteli jättää homman tälleen vähän viimetinkaan. Vaikka onhan tässä vielä reilusti aikaa.

    Koskas sitten tuut tänne että saadaan todisteita? Meinasin että jos kuvaisi kaikkien suorituksen, oli se sitten hyvä tai paha, ja kokoaisi niistä hienon videon. Tai saako Sam kuvattua Yodaa (ja vaikka Gizmoakin :P ) ja lähetettyä sen videon mulle?

    VastaaPoista
  2. Mä voin vaikka kuvata mun webkameralla Gizmon ja Yodan suoritukset, mut en saa ääntä siihen kun mä en tajuu miksei se toimi taas. :S Yoda kun meni ja tuhos sen kunnollisen kameran. Ja kun meil ei oo tääl mitään piuhaa millä saa videot kamerasta koneelle.

    Mä aattelin muutenkin et teen noi kaikki haasteet molemmilla koirilla aina. (Paitsi jos on jotain mitä Gizmo ei voi tehä.)

    VastaaPoista
  3. Okei, ei siihen ääntä tarviikaan (paitsi ei tiedetä jos sit huijaat ja koko ajan annat niille miljoona neuvoa tyylin: ja nyt nosta tassua... sit laita sitä sun nenää kohti... ei kun nenää...)

    VastaaPoista
  4. Tyyli oli vapaa ja oli helpompi opettaa koirille suomea kun toi temppu.... ;)

    VastaaPoista