tiistai 11. lokakuuta 2011

Luontoäidin viha

Käytiin eilen sitten iltalenkillä kauheassa tuulessa ja räntäsateessa. Yodaa pystyy pitämään niin hienosti huonolla säällä irti ihan missä vaan ilman että mun tarvii keskittyä vahtimiseen kun ei kukaan hullukaan siellä sillon ulkona ole.

Viikin peltojen välissä kulkee ilmeisesti metron huoltoraide tms junarata jota nyt ei oikeastaan enää käytetä. Sitä pitkin käveltiin (väite että lehtikeli tekee raiteet tosi liukkaaksi muuten sitten pitää paikkansa!) ja Yoda juoksenteli tyytyväisenä mun edelle ja taakse ja sitten yhdessä vaiheessa käveli parinkymmenen metrin päässä kun yhtäkkiä puu kaatuu mun ja Yodan väliin! Meinasin saada sydärin siinä ja silloin kun luulin että nyt se oli Yodan menoa, mutta onneksi ei osunut jätkään!

Mä oon tehnyt jotain pahaa kun tää on jo kolmas kerta kun puu kaatuu ihan mun vieressä. Ja silloin kerranhan yksi puu tiputti suurinpiirtein mun pitusen oksansa n. metri mun taakse siihen missä olin just puol sekunttia sitten seissyt. Ei mee hyvin ei, pitää alkaa miettii millanen uhrilahja olis tarpeen... Pääasia kuitenkin että pikkumies ei jäänyt alle. :)

2 kommenttia:

  1. Iik! mä sain melkein sydärin jälkikäteen, kun ajattelin, että se puu olisi kaatunut sun päälle!! Älä mene enää ikinä ulos - ainakaan puiden lähelle jos toi on normaalia!!!

    VastaaPoista
  2. Ottaen huomioon kuinka usein ne on yrittänyt osua ja silti epäonnistunut, niin pitäisisn osumatodennäköisyyttä aika kehnona! ;)

    VastaaPoista