torstai 7. toukokuuta 2009

Huokaus

Ensinnäkin mä olen lukenut että jos koiran ottaa, sitä pitää ulkoiluttaa säällä kuin säällä. Gizmo ei ole lukenut ja haluaa että meen yksinäni ulkoilemaan. Miks mun pitää yrittää täyttää koiranomistajan velvollisuuteni kun ei mun koiratkaan...

Jokatapauksessa mentiin sit lyhyelle ulkoilulle eilen illalla, kun aamulla satoi ja Gizmoa ei huvita elämä märkänä. Vastaan tuli kokoajan niin hienoja tilaisuuksia harjoitella koirien ohituksia että päädyttiin melkoisen matkan päähän kotoa, jolloin tietenkin kaikkien luonnonlakien mukaisesti alkaa sataa kaatamalla. No ei se mitään, keväinen jäätävä kaatosade koiran kanssa joka haluaa paeta jokaisen puskan alle suojaan on aina ollut mun käsitys hienosta päivänvietosta.

Yodan mielestä oli tietenkin kivaa. Vaikkei sekään erityisemmin kastumisesta tykkää, on hiekkatiehen muodostuvat pikkupurot parasta! Niissä on kyllä yks tosi omituinen juttu, nimittäin jos laittaa tassun liikkuvan veden eteen, se jatkaa liikkumista tassun läpi! Voitteko kuvitella! Samaten jos sitä vettä yrittää purra, niin eihän siitä otetta saa, suu vaan täyttyy hiekalla... Kumma juttu nuo purot.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti